Sklep Kia - Części Kia - Auto Kia



Regulamin sklepu internetowego www.kiasklep.pl

§ 1. Informacje ogólne

  1.Sklep internetowy kiasklep.pl jest własnością firmy:

    „SOWCAR” Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 102
    98-200 Sieradz

Wpisana przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestr Przedsiębiorców pod numerem:

   KRS: 0000121951
   NIP 827-20-56-102
   Regon 731579787
  
   Rachunek bankowy:
   ING Bank Śląski S.A.
   45 1050 1461 1000 0090 3028 7933

 2.Sklep internetowy zajmuje się sprzedażą części nowych, oryginalnych oraz ich sprawdzonych zamienników do samochodów 
    o
sobowych i dostawczych marki KIA.
 3.Asortyment prezentowany w sklepie nie jest zgodny z naszym faktycznym stanem magazynowym, stanowi on jedynie informację
    po jakiej cenie dany produkt można nabyć za naszym pośrednictwem.

 4.Za naszym pośrednictwem można nabyć każdą oryginalną część do samochodu marki KIA dostępną w europejskim magazynie.

 5.Treść oferty sklepu internetowego kiasklep.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

 6.Klientem sklepu internetowego może być wyłącznie osoba pełnoletnia.

 7.Wszelkie uwagi i zastrzeżenia prosimy kierować pod wyżej wymieniony adres.

 8.W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy prawa.

§ 2. Zasady zakupu towarów

  1.Przy dokonywaniu pierwszego zakupu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który pozwoli wygenerować dla Państwa login
    oraz hasło. Staną się Państwo zarejestrowanym użytkownikiem sklepu, co w znacznym stopniu ułatwi zawieranie kolejnych
    transakcji.

   - hasło otrzymają Państwo drogą mailową w ciągu kilku minut na adres wskazany
w formularzu zgłoszeniowym(dlatego bardzo ważne jest poprawne wpisanie adresu). Jeżeli po upływie 30 min nie będzie hasła na Państwa skrzynce pocztowej prosimy o kontakt mailowy informujący nas o zaistniałej sytuacji. W treści maila prosimy podać adres mailowy, który był podany w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku zagubienia hasła lub przyśpieszenia jego otrzymania można skorzystać z opcji "przypomnij hasło". Jest ona widoczna przy próbie logowania obok pola hasło
po prawej stronie. Klikając link "przypomnij hasło" pojawi się pole podaj swój email (ten który podaliśmy w formularzu zgłoszeniowym) po wpisaniu klikamy przypomnij. W ciągu kliku minut otrzymasz hasło na na skrzynkę pocztową.
   - pamiętaj przed rozpoczęciem zakupów należy się zalogować
   - wyszukiwanie towaru rozpoczynamy od wyboru modelu auta. Pojazdy w sklepie podzielone są na 3 grupy główne: samochody typu van i suv, samochody dostawcze, samochody osobowe. W zależności od potrzeb klikamy interesującą nas grupę np samochody osobowe i pojawia się lista modeli, klikamy np ceed. W obrębie danego modelu towar podzielony jest na 6 grup: silnik, podwozie, nadwozie, elektryka, przeniesienie napędu, wyposażenie. W zależności od potrzeb klikamy np grupę silnik i pojawiają się podgrupy np filtry 1.4 MPI W tym przypadku oznacza to , że będą to filtry do ceeda z silnikiem o pojemności 1.4 benzyna. Po kliknięciu podgrupy filtry 1.4 MPI na środku ekranu pojawi sie lista towarów wraz z opisem i ceną. Przy opisie części w nawiasie znajduje się informacja pod jakim numerem na rysunku znajduje się dana część. Rysunek techniczny ukryty jest pod ikoną aparat fotograficzny. W trakcie dokonywania zakupów zalecamy korzystanie z tej opcji, gdyż ogranicza ona w znacznym stopniu błędy związane z niewłaściwym doborem części.

   - po wybraniu części klikamy dodaj i towar pojawia się w koszyku. Jeżeli kupujemy kilka części powtarzamy powyższe kroki, aż w koszyku znajdą się wszystkie interesujące nas części.

   - w kolejnym kroku proponujemy sprawdzić ilości sztuk zamawianego towaru następnie klikamy przelicz i jeżeli wszystko się zgadza klikamy zamów.

   - na środku ekranu pojawi się informacja: "zamówienie dla": i będą widoczne dane osoby zamawiającej. Jeżeli dane będą się zgadzać klikamy "zamawiam". Następnie system poprosi nas o podanie pełnego numeru nadwozia - VIN w celu weryfikacji poprawności doboru części. Jeżeli nie mamy z jakiegoś powodu  nr VIN klikamy pod oknem "dalej" link "kliknij tutaj podając dokładne dane auta".    Jeżeli wpisaliśmy VIN lub podaliśmy dokładne dane auta klikamy "dalej".

   - na środku ekranu pojawia się lista zamawianych części oraz ich ceny i sztuki. Jeżeli dane są zgodne klikamy "kupuję". Dopiero teraz zamówienie jest skończone a na ekranie pojawi się komunikat, że "na twój adres email została wysłana informacja o statusie zamówienia". Jeżeli na ekranie nie pojawi się taka informacja lub po kliknięciu "zamów" znikną wszystkie dane zamówienia a koszyk jest pusty, to oznacza, że zamówienie nie zostało złożone i należy je wykonać jeszcze raz(od nowa).

     Na skrzynkę pocztową dostaniesz cztery  maile:
     W mailu nr 1 będzie informacja "Potwierdzenie złożenia zamówienia nr ..."
     W mailu nr 2 będzie informacja "Zmiana statusu zamówienia nr ...(Przyjęto do realizacji)"
     W mailu nr 3 będzie informacja "Zmiana statusu zamówienia nr ...(Do zapłaty)"
     Dopiero teraz, gdy dostępność i cena części jest potwierdzona możesz wybrać formę zapłaty i dokonać płatności.
     W mailu nr 4 będzie informacja "Zmiana statusu zamówienia nr ...(Wysłano)
     Otrzymanie ostatniego maila kończy proces zakupów i oznacza wysłanie towaru.

     W tym mailu podajemy nr listu przewozowego i link do sprawdzenia stopnia realizacji wysyłki. Prosimy o sprawdzanie wysyłki na stronie Firmy Kurierskiej w godzinach rannych dnia następnego po otrzymaniu maila o wysyłce. W przypadku stwierdzenia niezgodności oddziału Firmy Kurierskiej z Państwa adresem odbioru przesyłki(zgodnie z odziałem obsługującym Państwa rejon lista oddziałów   w & 5 niniejszego regulaminu)prosimy o natychmiastowy kontakt z naszą Firmą.

       2.Program lojalnościowy:

    Każdy kolejny zakup zarejestrowanego klienta będzie odnotowywany przez nasz system, co pozwoli także obserwować kupującym historię dokonanych transakcji. Jest to ważne, gdyż przy pierwszym zakupie otrzymują Państwo rabat. Każdy kolejny zakup premiowany będzie 1% dodatkowym rabatem niezależnie od cen promocyjnych(z wyjątkiem olejów). Maksymalny dodatkowy rabat na części oryginalne wynosi 5%(przyznawany dla klientów , którzy dokonali minimum 5 razy zakupów w naszym sklepie). Maksymalny dodatkowy rabat na zamienniki części oryginalnych wynosi 15%(przyznawany dla klientów, którzy dokonali minimum 15 razy zakupów w naszym sklepie).  

     3. Dla warsztatów samochodowych lub firm posiadających w swojej flocie samochody Kia warunki ustalamy indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.

   4. Bardzo ważną rzeczą przy sporządzaniu zamówienia (które rozumiane jest jako oferta art. 66 Kodeksu Cywilnego zawarcia umowy kupna) jest podanie wyczerpujących informacji na temat auta do którego kupują Państwo części. Podstawowe dane to: rok produkcji, rodzaj silnika i nadwozia, nr vin (pełny
nr nadwozia) itp. Ta wiedza pozwoli nam zweryfikować poprawność złożonego zamówienia, a także precyzyjnie odpowiedzieć na zadane pytanie ofertowe.

   5. Każdorazowo przed wysłaniem części, zamówienie jest potwierdzane telefonicznie. W tym celu w formularzu zgłoszeniowym należy podać prawidłowy nr telefonu. Jeżeli w ciągu 48 godzin nie uda się telefonicznie potwierdzić zamówienia, jest ono anulowane.

   6. Jeżeli zamawiany towar jest aktualnie niedostępny lub jest towarem zamawianym na życzenie, zostaniecie Państwo o tym niezwłocznie powiadomieni, a warunki dostawy i termin zostaną ustalone indywidualnie.

   7. W sytuacjach wyjątkowych zamówienia można składać: telefonicznie, pocztą elektroniczną lub poprzez komunikator gg.

 § 3. Ceny.

   1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

   2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

§ 4. Płatności.

   1. Płatności za przesyłkę można dokonać w następujący sposób:

      a) dokonując przedpłaty na rachunek bankowy sklepu, wówczas towar wysyłamy po odnotowaniu  wpływu środków
          na konto bankowe,

     b) dokonując płatności on line poprzez system autoryzacji kart płatniczych i przelewów eCard. Systemy autoryzacji kart płatniczych oraz przelewów bankowych w eCard S.A. gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych. Wysokie bezpieczeństwo dla transakcji kartowych zapewniane jest przez zastosowanie silnych zabezpieczeń transakcji - 3D Secure (Verified by VISA oraz MasterCard SecureCode), SSL 128 bitów (Secure Sockets Layer).

        System zapewnia wysokie bezpieczeństwo również dzięki rozwiązaniu, w którym numery kart płatniczych nigdy nie trafiają do sklepu internetowego i co równie ważne nigdzie nie są one przechowywane. Klient ma gwarancję, że numer jego karty zna tylko on i jego bank. Bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pomocą przelewów bankowych jest zapewniane przez zastosowanie 128 bitowego protokołu SSL, jak również przez procedury identyfikacji klienta w banku (login, hasło, hasło jednorazowe). Dokonując przelewu, klient loguje się bezpiecznie bezpośrednio na stronie swojego banku. Informacje o jego profilu posiada tylko i wyłącznie jego bank.

      c) dokonując zapłaty w momencie odbioru przesyłki(pobranie).

   Uwaga ta forma płatności nie dotyczy:

      - nowych klientów, czyli dokonujących pierwszego zakupu,

      - klientów dla których realizowane jest zamówienie indywidualne (zawsze w takim przypadku będziecie Państwo powiadomieni).

 § 5. Dostawa.

  1. Zamówiony towar jest wysyłany w terminie do 48 h od momentu telefonicznego potwierdzenia zamówienia(dla przedpłaty - "przelew dowolny" czas 48h liczymy od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie)od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Sp. z o.o.

     Dane teleadresowe oddziałów znajdują się na stronie www.dpd.com.pl

  2. Wyjątek stanowi towar, którego aktualnie brak na stanie lub zamawiany jest indywidualnie na życzenie klienta. W takim przypadku warunki dostawy zostaną ustalone indywidualnie.

   3. Cennik opłat za przesyłki firmy kurierskiej DPD Sp. z o.o.:

        Koszt przesyłki dla paczki o wadze do 31 kg wynosi:

        – 18 zł – dla dokujących przedpłaty na rachunek bankowy,

        – 26 zł – dla płacących w momencie odbioru przesyłki.

 § 6. Gwarancja i reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową towaru zakupionego przez tego konsumenta na warunkach określonym ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – to jest w okresie dwóch lat od daty sprzedaży. Konsument obowiązany jest poinformować Sprzedawcę o niezgodności towaru z umową nie później niż w terminie dwóch miesięcy od daty stwierdzenia w/w niezgodności, pod rygorem utraty prawa do reklamacji

   2. Wszystkie części sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją producenta liczoną od dnia zakupu.

   3. Gwarancja wynosi od 12 do 24 miesięcy w zależności od asortymentu i producenta (dotyczy klientów indywidualnych).

      Dla firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą gwarancja wynosi 12 miesięcy.

  4. Podstawą rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji jest posiadanie dokumentu zakupu oraz montażu części w wyspecjalizowanych warsztatach.

   W przypadku wad fabrycznych towaru, Użytkownik może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub za pośrednictwem Sklepu.

   Sklep nie jest producentem towarów.

   Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej.

   Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

   5. Jeżeli klient stwierdzi wady techniczne produktu i zdecyduje skierować reklamację bezpośrednio do sprzedawcy powinien odesłać wadliwy produkt na adres:

            „SOWCAR” Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 102, 98-200 Sieradz

   6. Przed wysłaniem części przesyłką zwrotną prosimy o kontakt, pozwoli to uniknąć nieporozumień.

  7. Towar wysyłany przesyłką zwrotną w celu rozpatrzenia reklamacji, wysyłany jest na koszt klienta i bez pobrania. Koszty związane z przesłaniem i odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

   8. Towar wysłany przesyłką zwrotną za pobraniem nie będzie odebrany.

  9. Reklamacje z tytułu gwarancji rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami. (pobierz: formularz reklamacji)

 10. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 11. Uwaga!!! Jeżeli w wyniku wady zakupionego towaru zamontowanego przez uprawniony zakład nastąpiło uszkodzenie samochodu, nie należy dokonywać żadnych zmian w uszkodzonym samochodzie, ani wymontowywać uszkodzonej części, do momentu dokonania oględzin przez upoważnionego przedstawiciela firmy „SOWCAR” Sp. z o.o. W przeciwnym wypadku firma „SOWCAR” Sp. z o.o. będzie zwolniona od odpowiedzialności za uszkodzony samochód. Termin dokonania oględzin będzie ustalany indywidualnie.

 § 7. Zwrot towaru

  1. W przypadku rezygnacji z zakupionego towaru (zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz.271) klient złoży w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. (pobierz: formularz odstąpienie od umowy).

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

   a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1, 
   b) dotyczących nagrań
   c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
   d) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego
       osobą,
   e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
   f) dostarczania prasy,
   g) usług w zakresie gier hazardowych.

  2. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu – które umożliwia identyfikacje części, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.

  3. Po sprawdzeniu stanu technicznego zwróconego towaru, sklep dokona zwrotu należności w formie przelewu bankowego na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w formularzu odstąpienia od umowy.

   4. W przypadku zakupu towarów na podstawie faktury VAT, zwrot należności nastąpi po odesłaniu podpisanej przez klienta faktury korygującej.

   5. Uwaga!!! Przesyłka zawierająca zwracany towar wysłana przez klienta za pobraniem lub na koszt sklepu nie będzie odebrana.

 § 8. Szkody powstałe podczas transportu

   1. W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

   2. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.

 § 9. Ochrona danych osobowych

   1. Oświadczamy, że dane klientów podane w formularzu zgłoszeniowym przechowywane są w historii kont internetowych sklepu
       kiasklep.pl.

    2. Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim oraz nie są przedmiotem sprzedaży.

   3. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celu dokonania transakcji kupna sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego oraz do działań marketingowych prowadzonych przez www.kiasklep.pl.

 § 10. Postanowienia końcowe

  1. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen jak i niniejszego Regulaminu w każdym momencie, o ile jest to konieczne w nagłych przypadkach jak zmiany w prawie lub z przyczyny techniczne. Wszelkie zmiany w niniejszym regulaminie będą publikowane online, jednakże dalsze korzystanie ze strony uznaje się za akceptację nowego Regulaminu.

  2. Zdjęcia części samochodowych zamieszczone w naszym sklepie maja charakter poglądowy i są w większości rysunkami technicznymi.

  3. Pomimo dołożonych starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne oraz zdjęcia nie zawierają błędów oraz uchybień, a także, że wyglądem mogą odbiegać od rzeczywistości.

 

UWAGA, nasz serwis korzysta z plikow cookies, dowiedz sie wiecej tutaj.
  • Płatności on-line obsługuje firma eCard.

  • kia clarus czesci kia clarus czesci kia picanto zderzaki kia chlodnice kia czesci kia k2900 felgi k2700, felgi kia k2500, czesci kia pregio, czesci kia ceed, czesci do ceeda, sprzeglo kia ceed, czesci kia ceed kombi, czesci kia ceed 2.0 crdi